Werken op het servicekantoor

Het servicekantoor in Utrecht ondersteunt alle PLUS supermarkten. Dat doen we vanuit verschillende afdelingen. Of het nu gaat om een functie in de marketing, logistiek, HR, ICT, finance of commercie: samen zorgen we voor goed eten, voor de buurt en voor elkaar.

Ik wil graag werken op de afdeling…
Binnen Commercie vallen de afdelingen Categorymanagement, Huismerk, Prijs, Promotie & Spacemanagement en Data- en Procesmanagement. Heb jij commercieel inzicht? Dan ben je hier aan het juiste adres.
MVO en duurzaamheid

PLUS is voor de zevende keer op rij uitgeroepen tot ‘Meest Verantwoorde Supermarkt’ van Nederland. Hier zijn we enorm trots op. Maar op welke manier zien onze collega's op het servicekantoor thema's als 'MVO' en 'duurzaamheid' terug in hun werkzaamheden? Wij vroegen het Thomas Bosman, senior adviseur locatiestrategie van de afdeling Vastgoed en Ontwikkeling. 

“Een super mooie kans om meer te leren over MVO.”

Thomas Bosman, senior adviseur locatiestrategie
Leren en ontwikkelen: PLUS POWER

Zet kracht achter jouw ontwikkeling

 

Samen zorgen we voor goed eten, voor de buurt en voor elkaar.. En dat doen we met de beste mensen! Jouw persoonlijke groei  is belangrijk voor ons. Daarom bieden we tal van trainingen en opleidingen aan. We moedigen je altijd aan om nog beter te worden in jouw vak. PLUS POWER. Zet kracht achter je ontwikkeling!

Ik vraag me af….

"Benieuwd hoe het sollicitatieproces er uit ziet?"